Reklamace a výměna
Pokud budete chtít zboží vyměnit, informujte nás na email. Rádi Vám zboží vyměníme, pokud bude nepoškozené, nepoužité a s původním obalem. Zboží nám prosím zašlete, nebo přineste s vyplněným formulářem, zda chcete jinou velikost, barvu atp. Neposílejte zboží na dobírku, ale doporučeně. Výměnu řešíme obratem. Náklady spojené s výměnou hradí zákazník.

Reklamace
Reklamaci, prosím, proveďte okamžitě po zjištění závady a to pouze v případě, že je zboží v záruční lhůtě.
Doporučený postup při reklamaci:
- Informujte nás o závadě
- Stáhněte reklamační formulář. Vyplňte, jakým způsobem chcete řešit reklamaci.
- Zboží nám zašlete nebo přineste s vyplněným formulářem a dokladem (fakturou). POZOR! Zboží posílejte doporučeně, balíky na dobírku nepřebereme.
Reklamaci se snažíme řešit ihned. Reklamace bude vyřízená nejpozději do 30 dnů od obdržení. O průběhu reklamace budete informováni.
Odstoupení od smlouvy
Odstoupit od smlouvy můžete do 14 ti dnů od převzetí zboží. Vyplňte přiložený dokument a zašlete nám ho podepsaný na e-mail info@ptbshop.cz , nebo přiložte k vrácenému zboží.